ZAKSA Strzelce Opolskie dołącza do kolejnej akcji profilaktycznej. Tym razem to kampania „Movember”, przypominająca jak ważna jest profilaktyka najczęstszych męskich nowotworów. Partnerem akcji jest Kronospan.
Symbolem kampanii przypominającej mężczyznom o badaniach profilaktycznych są od lat wąsy. Ten humorystyczny akcent towarzyszył nam podczas sesji zdjęciowej, która sama w sobie była również dobrą zabawą. Również hasło „Faceci z jajami” utrzymuje naszą akcję w dość humorystycznym kontekście. To wszystko, by wzbudzić zainteresowanie panów swoim zdrowiem. Bo walka z nowotworem to już nie żarty. Rak jąder to diagnoza, jaką najczęściej słyszą młodzi mężczyźni a rak prostaty to nadal w naszym kraju to jeden z 3 najgroźniejszych nowotworów.
Partnerem naszej kampanii jest Kronospan, który – jako odpowiedzialny pracodawca – kieruje zatrudnionych u siebie mężczyzn na bezpłatne badania profilaktyczne. Zatem – przypominamy: panowie, badajcie się regularnie. W przypadku chorób nowotworowych, skuteczna profilaktyka zwiększa szanse na zupełny powrót do zdrowia.