Wąsy dla żartu, akcja zupełnie serio

ZAKSA Strzelce Opolskie dołącza do kolejnej akcji profilaktycznej. Tym razem to kampania „Movember”, przypominająca jak ważna jest profilaktyka najczęstszych męskich nowotworów. Partnerem akcji jest Kronospan.

Symbolem kampanii przypominającej mężczyznom o badaniach profilaktycznych są od lat wąsy. Ten humorystyczny akcent towarzyszył nam podczas sesji zdjęciowej, która sama w sobie była również dobrą zabawą. Również hasło „Faceci z jajami” utrzymuje naszą akcję w dość humorystycznym kontekście. To wszystko, by wzbudzić zainteresowanie panów swoim zdrowiem. Bo walka z nowotworem to już nie żarty. Rak jąder to diagnoza, jaką najczęściej słyszą młodzi mężczyźni a rak prostaty to nadal w naszym kraju to jeden z 3 najgroźniejszych nowotworów.

Partnerem naszej kampanii jest Kronospan, który – jako odpowiedzialny pracodawca – kieruje zatrudnionych u siebie mężczyzn na bezpłatne badania profilaktyczne. Zatem – przypominamy: panowie, badajcie się regularnie. W przypadku chorób nowotworowych, skuteczna profilaktyka zwiększa szanse na zupełny powrót do zdrowia.